Am venit in Anglia pe data de 18 Septembrie. M-am urcat în avion în Tîrgu Mureș. O fost cele mai teribile 3 ore din viața mea, scaune mici, copii ce plâng și zgomot infernal. Era un flyer pe care scria ca în caz de urgență sa te apleci pe piocioare. No vezi de treaba că am încercat și nu încăpeam, nu că aș fi io mare și făcut, am 1.80 si 64 de kile, dar scaunele erau înguste.

Noh m-am dat jos in Luton, ies din aeroport, surpriză!!! Români o grămada, moldoveni o gramadă, înjurau, scuipau, ba unu mânca semințe. Am aștepta vreo 2 ore autocaru, după care am ajuns în Ormskirk – oraș fain, liniștit, cu cladiri vechi dar întreținute. E la 2 minute de mers cu autobuzu din universitate. Și e gratis pentru studenți, trebuie sa areti numa legitimația de student.

Am ajuns in campus, portaru (care e portar nu ca  Nea Popică) mi-o luat frumos bagaju și m-o dus la cămin. În cămin stau 31 de oameni, fete și băieți, locuiesc singur în cameră, am chiuvetă, fiecare 8 oameni împărțim o bucătărie 2 băi, un duș, și o vană. Da parte bună e ca am chiuvetă în cameră.

Mâncarea e mai ieftină ca în România. O punga de un 2 kile de carofi pai taiați, e o lira. 24 de bucăți de carne de hamburger (e bună ca la mec) e 3 lire. În Tesco au promoție la CocaCola, 3 sticle de 2 L la 2 lire. Bauturile sunt mult mai scumpe ca la noi. O sticla de 1 litru de Absolut e 20 de lire. O bere normală la doză cam o lira. Dar m-o învățat englezii cum se bea ieftin la ei. Au ceva bere din mere Cider, cu 3 lire 3 litri are are 7.5% alcool. E awesome.

Au și ceva vodka cu suc de lamăie și cu tot felu de amestecături, cu 4 lire 750 de ml. Dar are numa 4% alcool.

Noh cam atât pentru azi. Am niste poze aici.

Pa!

