Aproape în fiecare dimineaţă când mă trezesc, înainte să ma duc la curs, SA (student advisor – e ca un fel de şef de cămin) ne face ceai şi pâine prăjită. Apoi mă duc la curs. De exemplu la Understanding Visual Cultures citim filme. De exemplu ultima dată ne-am uitat la Avatar şi am comparat cu Pocahontas pe principiu că în zilele noastre nu se mai fac filme originale ci doar copii. La Screening ultima dată am analizat o scena din Casablanca. Cum?Păi o data ne uităm la film normal, o dată fără sunet şi o dată ascultăm doar sunetu. Awesome şi simplu pentru că nu poţi să greşeşti deoarece se merge pe principiu “citeşti bazându-te pe experienţe personale”. La Photography…nu cred ca trebuie sa zic ce învăţ. Dar zic cum învăţ. La curs ne predă standardul, adică o poză la o clădire tre s-o faci aşa, un portret tre făcut aşa, etc. Ne predă standardul doar ca să ştim să îl încălcăm. Dar nu haotic ci creativ. Ei zic că aşa ne stimulează creativitatea. Avem un group pe flikr unde ne punem pozele şi le discutăm la seminar.

După ce termin cu cursurile vin acasa şi mânc. De când am venit aici am mâncat fish fingers, cartofi pai, paste si o grămdă de semipreparate. Mâncarea e mult mai ieftina ca la noi. Am mai spus-o şi o mai spun că întruna mă mir. Cea mai bună chestie ce am mâncat-o aici a fost…aa paste cu sos. Nu că aş muri de foame dar aşa mi de dor de o zacuscă cu fasole de nici nu vă vine sa credeţi sau de bulion. Au sos de tomate şi aici da nu se compara cu bulionu de nici un fel.

Dacă nu am nimic de făcut frec menta cu colegii in Common Room, sau prin campus sau…cam ce făceam şi acasă.

