…şi cum ne dăm seama ce vor.

Audienţa nu vrea contentul din media. Probabil ca nici nu vrea sa audă ca exişti. Aparent ai crede, de exemplu daca ai un blog, si arata super tare, oamenii or să îl viziteze. Ia mai gandeşte-te o dată.

Ce vor cu adevărat?

Audienţa ta, şo posibilii clienţi ştiu cine sunt şi probabil au o concepţie clară asupra ţelurilor lor, mai ales cele imediate. Audienţa caută răspunsuri la întrebări, sfaturi, şi resurse să-i ajute să îşi atingă scopul. Când cineva caută prin blogul tău şi îl răscoleşte o face doar ca sa îşi îndeplinească scopul (chiar dacă o face într-o pauză de cafea).

Atunci când vorbim despre “audienţa noastră”, trebuie să ne amintim ca aceşti oameni au propriile necesităţi, motivaţii, si atenţia le este declanşată de factori diferiţi. Surprinzător, dar tu ca media, ai foarte puţină influneţă asupra comportamentului audienţei.

Ce înseamnă asta?

Păi dacă reuşeşti, după lungi lupte seculare, să offeri ce ai de oferit într-un mod prin care să vorbeşti cu audienţa targetată, vei reuşi mult mai multe decât ai reuşi daca te axezi pe content bun. Totul se axează pe a fi relevant, şi folositor, este vorba despre “a servi” o audienţă anume.

Păi şi cum ştii când ai reuşit??? Asta încă nici eu nu mi-am da seama aşa că poate tragem o discuţie faină mai jos.

Bye….

 

Advertisements