Mâncarea din Anglia e super mega ieftină, mai ales semipreparatele. Însă oricăt de bine ar arăta pieptul de pui înghetzat, sau cartofii pai tăiaţi perfect tot nu se compară cu mâncarea de acasa. Adica ce poate fi mai bun decât o zamă de fasole cu o ceapă roşie zdrobită în pumn? Nimic!

De când sunt aici am învăţat sa preţuiesc mai mult gătitul mamei. Ba mai mult, am învăţat să fac mămăligă, să fac tocană şi o grămadă de feluri de mâncare româneşti. Dar tot nu se compară cu mâncarea de acasă. Prin noiembrie am primit un pachet de acasă cu sarmale. Pfuaaaa, gura mea o avut un orgasm instant fara foreplay numa cand am gustat prima bucată de varză. Nu exista nimic mai bun decăt mâncarea de acasa, vă spun asta pentru ca ştiu cum e fără. Acuma am dat peste un site numit OalaCuBunatati.ro. Au de o grămadă de feluri de mâncare de la supe, la ciorbe, sarmale, tocănuri la tot felul de deserturi gătite în casă. Singurul dezavantaj e ca acest site face livrare de mâncare doar în Bucureşti. But still, Bucureşteni – aveţi un mare noroc că beneficiaţi de serviciul de mâncare la oală.

Ce bine e să stai cu burta în sus, pui mâna pe telefon şi îţi comanzi absolut ce vrei tu. Ca aşai, când vine vorba de mancare livrată românul se limitează de cele mai multe ori la pizza. Acum ai ocazia să bagi sub nas o mâncare gătită ca la mama acasă

Bye

